SladoleDan oduševio sve

[et_pb_section fb_built=“1″ _builder_version=“4.9.2″ custom_margin=“0px||0px||false|false“ custom_padding=“0px||0px||false|false“ collapsed=“off“][et_pb_row column_structure=“1_2,1_2″ use_custom_gutter=“on“ make_equal=“on“ admin_label=“Red“ _builder_version=“4.9.2″ background_size=“initial“ background_position=“top_left“ background_repeat=“repeat“ width=“100%“ collapsed=“off“][et_pb_column type=“1_2″ _builder_version=“3.25″ custom_padding=“|||“ custom_padding__hover=“|||“][et_pb_text _builder_version=“4.9.2″ background_size=“initial“ background_position=“top_left“ background_repeat=“repeat“]

Frikom tradicionalno organizovao praznik Sladoleda u srcu prestonice

Najveći praznik sladoleda koji organizuje kompanija Frikom, ove godine je održan u srcu prestonice – na Kalemegdanu. Svi ljubitelji sladoleda s radošću su pohrlili ne bi li uživali u Frikom sladoledima,  ali i prvim zracima sunca posle dužeg vremena.

Za dobru atmosferu pobrinuo se voditelj  Osman Ahmed, koji je napravio fantastičnu uvertiru za nastup dečijeg hora “Čarolija” i premijerno izvođenje predstave “Jagodići” u novoj morskoj avanturi.

Ove godine Sladoledan je imao poseban značaj, jer je prvi put imao i humanitarni karakter. Sav novac od prodaje sladoleda odraslima tokom SLADOLEDANA, preko 350 hiljada dinara, namenjeno je za letovanje mališana bez roditeljskog staranja.

“Ime naše kompanije – Frikom, simbol je za sladoled, za leto, za druženje koje traje više od četiri decenije. Zbog toga smo se odlučili da sva sredstva sakupljena od prodaje sladoleda odraslima tokom SladoleDana, doniramo u dobrotvorne svrhe deci bez roditeljskog staranja”, izjavila je Ivana Dukić, direktor marketinga kompanije Frikom i dodala: “znamo da mnoga od njih nemaju priliku da otputuju na more, zbog čega želimo da damo naš  doprinos i da im omogućimo da osete i dožive leto na način koje svako dete zaslužuje, a posebno ona deca koja su bez roditeljskog staranja.”

Velika posećenost tokom petočasovne zabave govori u prilog tome da je obeležavanje praznika sladoleda postalo lepa tradicija i bez sumnje predstavlja najbolju uvertiru za predstojeće leto.

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=“1_2″ _builder_version=“3.25″ custom_padding=“|||“ custom_padding__hover=“|||“][et_pb_image src=“http://right.rs/wp-content/uploads/2019/05/Picture1-min.png“ title_text=“Picture1-min“ _builder_version=“4.9.3″ _module_preset=“default“ hover_enabled=“0″ sticky_enabled=“0″][/et_pb_image][et_pb_image src=“http://right.rs/wp-content/uploads/2019/05/Picture2-min.png“ title_text=“Picture2-min“ _builder_version=“4.9.3″ _module_preset=“default“ hover_enabled=“0″ sticky_enabled=“0″][/et_pb_image][et_pb_image src=“http://right.rs/wp-content/uploads/2019/05/Picture3-min.png“ title_text=“Picture3-min“ _builder_version=“4.9.3″ _module_preset=“default“ hover_enabled=“0″ sticky_enabled=“0″][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

КатегоријеVesti

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *